OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA
W WARSZAWIE
Publikujemy arkusze egzaminacyjne z przeprowadzonych egzaminów gimnazjalnych w 2009r.
Klucze punktowania zadań testów gimnazjalnych 2009r.
Klucze punktowania zadań testów części humanistycznej egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego - 22.04.2009r.
z dysleksją rozwojową oraz dla uczniów słabo widzących
- klucz punktowania zadań testu - część humanistyczna dla uczniów słabo słyszących
i uczniów niesłyszących
- kartoteka testu- część humanistyczna dla uczniów słabo słyszących i niesłyszących
- klucz punktowania zadań testu - część humanistyczna dla uczniów z upośledzeniem
w stopniu lekkim
- kartoteka testu- część humanistyczna dla uczniów z upośledzeniem w stopniu lekkim
Klucze punktowania zadań testów egzaminu gimnazjalnego z części matematyczno - przyrodniczej przeprowadzonego 23.04.2009r.
- klucz punktowania zadań testu - część matematyczno-przyrodnicza dla uczniów bez dysfunkcji, z dysleksją rozwojową, dla uczniów słabo widzących oraz dla uczniów zdających w języku litewskim
- klucz punktowania zadań testu - część matematyczno-przyrodnicza dla uczniów słabo słyszących i niesłyszących
- kartoteka testu - część matematyczno-przyrodnicza dla uczniów słabo słyszących
i niesłyszących
- klucz punktowania zadań testu - część matematyczno-przyrodnicza dla uczniów z upośledzeniem w stopniu lekkim
- kartoteka testu - część matematyczno-przyrodnicza dla uczniów z upośledzeniem
umysłowym w stopniu lekkim
Klucze punktowania zadań testów egzaminu gimnazjalnego z części języka obcego nowożytnego przeprowadzonego 24.04.2009r.
Klucze punktowania zadań testów dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A-1)
Klucze punktowania zadań testów dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących (A-7)
Klucze punktowania zadań testów dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (A-8)
Część humanistyczna - 22-04-2009r.
Część matematyczno - przyrodnicza - 23-04-2009r.
Język obcy nowożytny - 24-04-2009r.
Arkusze standardowe dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A-1)
Arkusze dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących (A-7)
Arkusze dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (A-8)