Data opublikowania: 2018-12-19 11:13:10
Uruchomiliśmy elektroniczny formularz do wprowadzania zamówienia na materiały egzaminacyjne poza systemem HERMES, dla zdających z dysfunkcjami.
Są to materiały zamawiane zgodnie z zapisem w Komunikacie o dostosowaniach „w porozumieniu z właściwą okręgową komisją egzaminacyjną do 11 lutego 2019” (arkusze dla zdających z mózgowym porażeniem do 28 grudnia 2018).
Formularz jest dostępny w internecie, w aplikacji OKE SERWISY
https://okeserwisy.azurewebsites.net
Logowanie do serwisu:
Login = Kod szkoły
Hasło: Oryginalne hasło do Systemu Wymiany Plików przekazane na spotkaniach z dyrektorami.
W aplikacji jest umieszczona Pomoc, która wyjaśnia jak działa formularz zgłoszeń.
Poprzez ten formularz zamawiają Państwo tylko te materiały niestandardowe, które są ujęte w Komunikacie – nie wymagają one pisemnego porozumienia.
Pozostałe dostosowania, wymagające zgody dyrektora OKE i zamówienia materiałów nieujętych w komunikacie dla danej dysfunkcji, np.: arkusz do geografii dla daltonisty, trzeba uzgadniać pisemnie, korzystając z Załącznika 4a. Poza aplikacją trzeba również zamawiać arkusze dla zdających ze sprzężonymi niepełnosprawnościami.